Women

Szakértői anyagaink

People

„Jelentkezz a BME GPK-ra!” - Sikeres egyetemi felvételi social media hirdetési kampány

A felvételi kampánynak nem csupán a tájékoztatás és a promóció szolgálatában kell állnia, hanem az egyetem sajátos kultúrájának, értékeinek és lehetőségeinek megfelelő hangulatot is át kell adnia, hogy azok vonzóak legyenek a célcsoport számára. Ezért a social media kampányok megtervezése és végrehajtása az egyetemek számára létfontosságú a sikeres felvételi időszak biztosításához.

Elolvasom
People

A Branding napos oldala: A Solfegs Solar eset - Sikeres márkaépítés egy napelemes vállalkozás részére

Ha márkáról beszélünk, a legtöbbeknek bizonyára a név és a hozzá tartozó egyedi embléma jut eszébe. Pedig a jó brand nemcsak egy jól csengő elnevezésből és jól kialakított logóból áll, hanem azokból az értékekből, amelyeket a márka képvisel. Az ügyes tervezés, a célzott kommunikáció és a folyamatos fejlesztés mind hozzájárulnak egy erős és egységes brandkép kialakításához.

Elolvasom
People

Hatékony imázsépítés a váratlan kihívások idején is

A Jobtain sikertörténete, avagy hogyan építettük fel ügyfelünket a munkaerő-kölcsönzői piac országos szakértőjévé a sikeres PR segítségével? esettanulmányban egy olyan együttműködés történetét mutatjuk be, ami nagyszerűen bizonyítja a hatékony PR-ban rejlő potenciált és lehetőségeket. A többéves együttműködésnek köszönhetően az általunk kialakított stratégia nemcsak népszerűvé tette a vállalkozást, de szilárd alapot teremtett a Jobtain hiteles és megbízható imázsának kiépítéséhez.

Elolvasom
People

A METAVERZUM VILÁGA: MI IS AZ PONTOSAN, ÉS MIT JELENT A SPORTIPARRA NÉZVE?

A technológiai szektor jelentős része már felkészül az internet és a social media következő korára, vagyis a metaverzumban való életre. A digitális termékekre, szolgáltatásokra, közös élményekre építő vízió sok befektetőt magával ragadott, és ebből nem maradhat ki a sportipar sem. A metaverzum kapcsán most egy hihetetlenül izgalmas, induló szakaszban járunk, melynek kapcsán mi is „megkapargattuk” kicsit a felszínt, és neves szakértők gondolatai alapján igyekeztünk egy átfogó képet adni a témáról.

Elolvasom
People

ZÖLDPÉNZ, ZÖLDFOCI – A VILÁG ELSŐ KARBONSEMLEGES FUTBALLKLUBJA, A FOREST GREEN ROVERS ESETE

Bambuszhulladékból és újrahasznosított műanyagból készült mezek, száz százalékban megújuló energiával működtetett stadion, organikus gyepszőnyeg, elektromosautó-töltőállomások, valamint kizárólag vegán ételek a szurkolóknak és a játékosoknak. Az angol negyedosztályban szereplő Forest Green Rovers tíz év alatt vált egy majdnem csődbe ment brit félamatőr csapatból a világ első karbonsemleges futballklubjává.

Elolvasom
People

GULÁCSIÉK NEYMAR ÉS MBAPPÉ ELLEN – AVAGY HOGY SZÜLETETT A LIPCSEI CSODACSAPAT

Véget ért a két magyar válogatott játékost is foglalkoztató RB Leipzig hosszú menetelése: a lipcsei gárda így is csodát tett, hiszen a negyedik kalapból, azaz a leggyengébbnek számító csapatok közül vágott neki a Bajnokok Ligájának, és az elődöntőig jutott. Itt azonban a világsztárokból álló PSG már megálljt parancsolt a rendkívül lelkes, és időnként kiváló futballt produkáló német gárdának. Egyébként a PSG másodedzőjének, Lőw Zsoltnak is van lipcsei kötődése.

Elolvasom
People

EMIATT VESZÍT SZÁZMILLIÓ EURÓKAT A PREMIER LEAGUE ÉS A LA LIGA

Mérkőzésenként egymillió fontot veszít miatta a Premier League, évente 400 millió eurót a La Liga – mi az? Nem, ezúttal nem egy őrült átigazolási bombahírrel borzoljuk a kedélyeket, hanem egy olyan, kevésbé ismert és nehezen követhető folyamatot mutatunk be, amely súlyos összegekkel károsítja meg a sportvilág szereplőit.

Elolvasom
People

ÍME A HORVÁT VB-EZÜST TITKA: A CSALÁD EREJÉRE ÉPÍTETT KOMMUNIKÁCIÓ

A nyári labdarúgó-világbajnokság egyik legmegkapóbb története a horvát válogatott fantasztikus menetelése volt. Az egész világot lenyűgözte, ahogyan a pályán már lépni is alig bíró futballisták küzdöttek a nemzetükért és egymásért, erőfeszítéseiket pedig siker koronázta, a legendás 1998-as bronzérmet felülmúlva egészen a döntőig jutottak.

Elolvasom
People

A MÉDIATERVEZÉS ÚJ VALUTÁJA: A PESO-MODELL

Egyre több fejtörést okoz a marketingeseknek, hogy manapság szinte naponta jelennek meg új kommunikációs platformok. Amíg az 1990-es, de még a 2000-es években is viszonylag egyszerű volt a médiatervezés, addig az előző évtizedben és különösen a most ránk váróban mindez egyre komplexebb.

Elolvasom
People

A szurkoló kiszolgálása “szent” ügy, avagy a Southampton digitális átalakulása

A Premier League globális üzletté válásával a szurkolókért folyó verseny is kiterjedt a stadionokon kívülre. A Southampton igyekszik lépést tartani az új digitális stratégiájával, hogy beléphessen a globális piacra.

Elolvasom
People

“Fedezd fel a te desztinációd!”

Az országszlogenek csoportosítása, avagy mivel csalogatják leginkább a turistákat.

Elolvasom
People

Országlogók kategorizálása

171 országlogót elemeztünk - íme a kategóriák.

Elolvasom
People

Országmárka Kommunikációs eszköztár

Manapság számos platform áll rendelkezésre egy vállalat/szervezet számára a kommunikációra. Az eszközök száma olyan hatalmas, hogy nem olyan egyszerű választani - különösen az internet és a közösségi média platformok megjelenése óta.

Elolvasom