Hogyan építettük fel a cégünket?

20+ éves üzleti tapasztalatunkat kombináljuk az egyetemi szintű tudással.

2014

A cég megalakulása, elsősorban PR feladatok ellátására, az anyacég One on One mellett működve.

2019

Nagyfokú digitális szolgáltatás-fejlesztés: a social media, web és PPC üzletág kialakítása, jelentős növekedés az ügyfelek körében és létszámában is.

2020

Jelentős ügyfélkör bővülés, nagy projektek és megbízások a pandémia alatti stabil iparágak szereplőitől - ekkor csatlakozott az ügyfélkörünkhöz a Microsoft, a Jobtain és a Porsche Finance is.

2022

Mind a három stratégiai üzletágban - Digitális, PR, branding - fontos új ügyfélmegbízások, például a Panasonic, Bonus, Inventure partnereinktől.

2024

A szolgáltatási kör bővítése az exportmarketing, innovációs marketing és sportmarketing szakterületekre.

Akikkel kezdődött

Alapitóink

A JeansDay Marketing megálmodói

Kovács-Gajdács János
Ügyvezető partner

János a PR és sajtókapcsolatok terén húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Munkáját olyan világcégek sikeres kiszolgálása fémjelzi, mint az IBM, az Intel, a Scania, a Saab, vagy a GE csoport outsourcing leányvállalata a Genpact. Munkastílusát stratégiai gondolkodásmód, megbízhatóság és kiemelkedő ügyfélközpontúság jellemzi. Szenvedélye a repülés, hobbi pilóta tevékenysége mellett az amerikai és a közép-európai repülőipari ökoszisztémának is aktív szereplője, exportorientált üzletfejlesztési projektek vezetőjeként.

Többet Jánosról
Farkas Máté
Partner, Tartalomfejlesztési Vezető

Máté több mint tíz éve dolgozik a kommunikációs iparágban ügynökségi oldalon. Pályája során olyan sikeres vállalatok marketingjének szervezésében töltött be fontos szerepet, mint a Continental, a Starschema, a Jobtain vagy az Ingram. Ügynökségi feladatai mellett rendszeresen részt vesz marketingkutatással és stratégiai tervezéssel kapcsolatos projektekben is. Kiemelt területe a sportmarketing, rendszeresen publikál a legnagyobb hazai szakmai oldalakon a terület legfrissebb innovációiról és nemzetközi fejlődéséről.

Többet Mátéról
Egy jó együttműködés mögött mindig egy szuper csapat áll

Csapatjátékosaink

A csapatunk a siker alapköve. Szakértőkből álló, összetartó egységünk minden projektet szenvedéllyel és elhivatottsággal visz sikerre. Ismerje meg csapatjátékosainkat, akik minden kihívást leküzdve közösen érik el a célokat.

Miranda Marcia
PR & Digital Account Manager
Kovács-Vass Réka
PR & Digital Account Manager
Nagy Dorka
Digital Account Manager
Aranyi Péter
PR szakértő
Koroknai Martina
PR szakértő
Göndöcs Péter
PPC szakértő
Érsek-Obádovics Robin
PPC szakértő
Rea Vivien
Grafikus

Prémium szolgáltatás,
könnyed környezetben

"Partnering with Jeansday Marketing was an exceptional experience! From ideation to implementation, they exhibited unwavering professionalism, meticulous organization, and a commitment to surpassing expectations. Their attention to detail, innovative concepts, and effortless coordination were instrumental in the triumph of our marketing campaign."
- John Thompson, CEO of XYZ Corporation
"Jeansday Marketing exceeded our expectations! Their professionalism, attention to detail, and innovative approach made our campaign a resounding success. Flawless execution, rave reviews – truly exceptional!"
- Philip Kotler, Marketing Intern
"Jeansday Marketing surpassed all expectations! Their professionalism, creativity, and strategic thinking not only ensured flawless execution but also elevated our campaign to unprecedented heights. Exceptional results, outstanding collaboration – Jeansday Marketing delivers excellence on every front!"
- Satya Nadella, Microsoft

Ügyfeleink, akiknek Te is bekerülhetsz a társaságába

Kovács-Gajdács János

Ügyvezető Partner

János végzettségét tekintve üzleti kommunikátor, az ország első professzionális kommunikációs felsőoktatási intézményében, a Budapesti Kommunikációs Főiskola első induló évfolyamán végzett. Ezt követően a Samling Kft menedzsment, vállalatirányítás és kríziskommunikáció tréningjét végezte el. Több mint hat éves, országos szintű napilapoknál eltöltött újságírói múlttal (Magyar Nemzet, Nemzeti Sport, Népszava) széles körű és aktív médiakapcsolatokkal rendelkező szakember.

A PR és sajtókapcsolatok terén húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Sajtókapcsolati és kommunikációs menedzserként két évet töltött a régió vezető kommunikációs ügynökségénél. Munkáját olyan világcégek sikeres kiszolgálása fémjelzi, mint az IBM, az Intel, a Scania, a Saab, vagy a GE csoport outsourcing leányvállalata a Genpact. Kommunikációs vezetőként a Masterplast Group Zrt. kommunikációjának alapjait fektette le, tőzsdei bevezetésének kommunikációját készítette elő. Munkastílusát stratégiai gondolkodásmód, megbízhatóság és kiemelkedő ügyfélközpontúság jellemzi. Szenvedélye a repülés, hobbi pilóta tevékenysége mellett az amerikai és a közép-európai repülőipari ökoszisztémának is aktív szereplője, exportorientált üzletfejlesztési projektek gazdájaként.

Farkas Máté

Partner, Tartalomfejlesztési Vezető

Máté végzettségét tekintve kommunikátor és marketing-közgazdász. Diplomáit a Budapesti Kommunikációs Főiskolán és a Szent István Egyetemen szerezte, tanulmányait kiegészítette egy Hollandiában eltöltött Erasmus-félévvel is. Pályája során olyan sikeres vállalatok marketingjének szervezésében töltött be fontos szerepet, mint a Continental, a Starschema, a Jobtain vagy az Ingram.

Ügynökségi feladatai mellett rendszeresen felkérést kapott marketingkutatással és stratégiai tervezéssel kapcsolatos projektekben is, melynek keretében átfogó márkaauditokat, kutatásokat, tanulmányokat, kampányelemzéseket készített. Gyakran publikál a marketing és márkázás területét érintő témákban, emellett város- és országmárkázással kapcsolatos szakmai cikkek társszerzőjeként is aktív. Kedvelt kutatási területe a sportmarketing témaköre: a hazai szakmai felületeken rendszeresen osztja meg a nemzetközi piac legfrissebb, iránymutató fejlesztéseit, és gyűjt kézzelfogható példákat a magyar sportmarketing-közbeszéd szintjének emelésére. Fontos projektjeként tartja számon a MOL Magyar Kupa, a Magyar Röplabda Szövetség és a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségével kapcsolatos átfogó sportmarketing fejlesztéseket, melynek szakmai koordinációjáért felelt.