Rólunk
-
Kovács-Gajdács János Managing Partner
János végzettségét tekintve üzleti kommunikátor, az ország első professzionális kommunikációs felsőoktatási intézményében, a Budapesti Kommunikációs Főiskola első induló évfolyamán végzett. Ezt követően a Samling Kft menedzsment, vállalatirányítás és kríziskommunikáció tréningjét végezte el. Több mint hat éves, országos szintű napilapoknál eltöltött újságírói múlttal (Magyar Nemzet, Nemzeti Sport, Népszava) széles körű és aktív médiakapcsolatokkal rendelkező szakember.
A PR és sajtókapcsolatok terén tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Sajtókapcsolati és kommunikációs menedzserként két évet töltött a régió vezető kommunikációs ügynökségénél. Munkáját olyan világcégek sikeres kiszolgálása fémjelzi, mint az IBM, az Intel, a Scania, a Saab, vagy a GE csoport outsourcing leányvállalata a Genpact. Kommunikációs vezetőként a Masterplast Group Zrt. kommunikációjának alapjait fektette le, tőzsdei bevezetésének kommunikációját készítette elő. Munkastílusát stratégiai gondolkodásmód, megbízhatóság és kiemelkedő ügyfélközpontúság jellemzi.
-
Farkas Máté Partner, Head of Content
Máté végzettségét tekintve kommunikátor és marketing-közgazdász. Diplomáit a Budapesti Kommunikációs Főiskolán és a Szent István Egyetemen szerezte, tanulmányait kiegészítette egy Hollandiában eltöltött Erasmus-félévvel is. Kommunikációs tanácsadóként olyan sikeres vállalatok márkázásának szervezésében töltött be fontos szerepet, mint a Continental, a Zyxel, a Dulux vagy a Starschema.
Ügynökségi feladatai mellett rendszeresen felkérést kapott marketingkutatással és stratégiai tervezéssel kapcsolatos projektekben is, melynek keretében átfogó márkaauditokat, kutatásokat, tanulmányokat, kampányelemzéseket készített. Gyakran publikál a marketing és márkázás területét érintő témákban, emellett város- és országmárkázással kapcsolatos szakmai cikkek társszerzőjeként is aktív. Kedvelt kutatási területe a sportmarketing témaköre: a hazai szakmai felületeken havi szinten osztja meg a nemzetközi piac legfrissebb, iránymutató fejlesztéseit, és gyűjt kézzelfogható példákat a magyar sportmarketing-közbeszéd szintjének emelésére.
-
Dr. Papp Váry Árpád Business Partner
Magyarország legnagyobb magánegyeteme, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja, ahol több ízben is elnyerte „Az év oktatója” címet is. Az intézmény 2001-es alapítása óta tanít marketing témájú tantárgyakat, jelenleg a kereskedelem és marketing alapszak, a marketing mesterszak, valamint a digitális marketing szakirányú továbbképzés vezetője. Rendszeresen tanít külföldi egyetemeken is, szerte Európában. A Magyar Marketing Szövetség alelnöke, az Országos Marketing Konferencia rendszeres előadója. Gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok a marketingről, reklámról, PR-ről.
Elsősorban a városmárkázás szakértője, de dolgozott már többek között ásványvíz, élelmiszerlánc, fogkrém, ingatlanközvetítő iroda, kozmetikum, robogó alkatrész, médiacég, szépségszalon, szoftver, utazási iroda vagy éppen szórakozóhely marketingjén is.
Öt, kifejezetten brandinggel foglalkozó könyv szerzője, melyek közül a legfrissebb az Akadémiai Kiadónál megjelent „Országmárkázás: Versenyképes identitás és imázs teremtése.