vállalati márkázás
Minden vállalkozás lelke a benne dolgozó emberekben van. A kifelé kommunikált egységes kép belülről indul, így nem mindegy, hogy a munkavállalók mennyire érzik bevonva magukat a márkázás folyamatába. Legyen szó akár egy új cég létrejöttéről, újramárkázásról vagy külpiacra lépésről, a márkaértékekkel és a szervezet által képviselt célokkal először a dolgozóknak kell azonosulnia, mert a későbbiekben erre épülnek rá a branding folyamatot meghatározó elemek. A pozícionálástól a megkülönböztető előnyök rendszeréig, a márkakézikönyvtől a logó- és szlogentervezésig mindenben segítünk – de tartós, kézzelfogható eredmény csak akkor érhető el, ha ebben a változásban a menedzsment és a cég dolgozói is egymás elkötelezett partnerei. Szerencse, hogy erre is van jó pár működő példánk és gyakorlatunk.