Digitális márkázás
A márkaépítés során alkalmazott kommunikációs eszközök közül külön rendszert képvisel a digitális folyamatmenedzsment. Az okoseszközök térhódításával, a 4G majd az 5G hálózati technológia előretörésével alapvetővé vált a megfelelő digitális márkajelenlét megszervezése. A digitális csatornákra nem különálló entitásként, hanem egy összehangolt ökoszisztémaként tekintünk, egy olyan platformra, ami az összes kommunikációs elemre kiemelt hatással van. A személyes találkozókon kívül itt tudhatunk meg a legtöbbet a fogyasztóinkról, a trendelemzéseknek köszönhetően az üzenetek, a kampányok valós időben is finomhangolhatók, a visszajelzések beépíthetők a termékfejlesztésbe és a tartalomtervbe is. A digitalizáció tehát összességében a márkaépítés minden elemét áthatja, ezért megkülönböztetett figyelemmel szerepel minden egyes stratégiánkban.