Insight elemzések készítése
A stratégiát megelőzően komplex márkakutatások készítése.
Elemei: márkaaudit készítése, a márkaértékek azonosítása, a fogyasztói élményút meghatározása, célcsoport szegmentáció, a termékportfólió elemzése, primer marketingkutatások (fókuszcsoport, mélyinterjú, reprezentatív felmérések) szervezése, valamint a meglévő adatokból, korábbi kampányokból származó tapasztalatok elemzése.
Stratégiai tervezés
A márkaélmény megtervezését követően kreatív koncepciók kialakítása, ami tartalmazza a márka karakterét, hangvételét, és a pozícionáláshoz, megkülönböztetéshez azonosított kiemelt tulajdonságokat. Az adott projekthez legjobban illeszkedő márkamodellben megtalálható állandó elemek: a központi ötlet, a célok, értékek, a márka-személyiség, és pozícionálás. Ezek szolgálnak alapul a fogyasztói élményút megteremtéséhez, az arculati elemek kialakításához, az üzenetrendszerhez, a szlogenhez, a co-branding megoldásokhoz vagy a munkáltatói márkaépítéshez.
A márkaélmény megteremtése
A fogyasztói élményút érintkezési pontjainak azonosítása, a csatornák egységes tervezése, és ehhez tartalomstratégia kialakítása. Az összekapcsolt élmények által alakul ki a különbözőség: a márkastratégia „lefordítása” élményekre egy egyedi és maradandó kapcsolatot eredményez a fogyasztóval, ami a kereslet és a márkahűség mozgatórugója. A folyamat elemei: a fogyasztói élményút feltérképezése, elemzése és optimalizálása, a munkavállalók bevonása a folyamatba, megvalósítás és változásmenedzsment, a bevezetésre vonatkozó belső és külső kommunikáció teljeskörű megszervezése.
Kreatív tervezés
Az erős márkák ugyanúgy jól körülhatárolható személyiségjegyekkel rendelkeznek, mint az emberek. A vizuális megjelenés, a verbális identitás, vagyis hogy hogyan szólítja meg a környezetét ezért gondos tervezést igényel. A márkáknak olyan a megjelenésük, úgy beszélnek, viselkednek, ahogyan azt a fogyasztóik (akár tudat alatt is) elvárják tőlük. Ez kreatív tervezést igényel, amelynek elemeit a márkakézikönyv tartalmazza. Az egységes arculati megjelenés (logótervezés, vizuális elemek lefektetése) mellett az értékek mentén megfogalmazott „ernyőüzenet” vagyis a szlogen is a központi identitás része, emellett a kézikönyv olyan iránymutatást tartalmaz, ami új belépők (ügynökségek, új munkavállalók) instruáláshoz is tökéletesen alkalmas.
Márkafolyamat menedzsment
A folyamat sikerességéhez elengedhetetlen a márkára ható kulcsfontosságú munkavállalók és szervezeti egységek bevonása, ötleteik beépítése, erőfeszítésük jutalmazása. A megvalósítási szakaszban így már olyan, számukra nem idegen eredményekkel találkozhatnak, amivel azonosulni tudnak, és a szervezeten belül is elfogadóbb attitűddel állnak hozzá a változásokhoz. Ebben a szakaszban a cég méretéhez igazított, szervezetfejlesztésben már működő javaslatokkal segítjük a folyamatokba való beépülést.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.